Okullarımız
Akademik Sistem
Rehberlik
Ölçme ve Değerlendirme
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi
Eğitmen Eğitim Kurumları Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık birimi; bireye kendi başına problem çözebilme, etkili iletişim kurabilme, bağımsız karar verebilme ve grup ile çalışabilme becerilerini geliştirmeyi hedefler.
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Biriminin sağlıklı bir şekilde yukarıda sayılan hedeflere ulaşabilmesi için öğretmen-öğrenci-veli iş birliğinin sağlanmış olması gerekmektedir. Rehberlik birimi kişiye öğüt vermek, onun adına karar vermek ve sorunlarını çözmek değildir.
Kişinin değişik seçenekleri görmesi, bunlardan kendisine en uygun olanını seçebilmesi ve problemini çözebilmesidir. Birey güçlü bir varlık olarak görülür ve rehberliğin yardımı ile sahip olduğu gücü kullanmayı öğrenir.
Eğitmen Eğitim Kurumları'nda yapılan çalışmalara baktığımızda
Koçluk Sistemi;
Her öğrencinin belirli bir koçu vardır. Bu sistem rehber öğretmen-öğrenci ve koç iş birliği ile birlikte yürür. Öğrencinin akademik başarısı üzerine yoğunlaşılır ve performansının daha da artması için envanterler uygulanır.
Bireysel Görüşme; Belirlenen zaman aralıklarında her öğrenci, her veli ve her öğretmen ile yapılan görüşmelerdir.
Grup Çalışması; Öğrencilerimizin kişisel gelişimlerini sürdürebilmeleri ve ilgi-yeteneklerini ortaya çıkarmaları için yapılan çalışmalardır.
Okul içi oryantasyon çalışmaları,
Öğrencileri tanıma amaçlı uygulanan envanterler,
Öğretmen ve velilere yönelik seminer çalışmaları,
Eğitmen Okulları bir grup idealist ve girişimci öğretmen tarafından 2002 yılında Erenköy'de Eğitmen Dershanesiyle eğitim hayatına başladı. Kazanılan tecrübe ve bilgi birikiminin sonucunda 2012 yılında Kozyatağı, 2013 yılında Tuzla Villa VIP, 2015 yılında Tuzla Merkez Kampüsleriyle eğitim - öğretim hayatına devam etmektedir.